קבוצת תקשורת בין אישית – קבוצת זום

באנר דף מטרה
הקבוצה כרגע אינה פעילה. הקבוצה הדומה ביותר היא קבוצת רגישות גבוהה

 

מרגישים שמשהו לא עובד ביחסים שלכם עם אנשים?

אולי אתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב במריבות קונפליקטים וכעסים עם עם אנשים בחייכם?

חולמים על זוגיות ולא מצליחים?

מרגישים שאנשים לא מכירים את האני האמתי שלכם?

.

כשאתם מתבוננים במערכות היחסים המרכיבות את חייכם האם אתם מרגישים מתוסכלים? האם זה באמת הטוב ביותר שזה יכול להיות? האם אתם מרגישים שאפשר יותר אבל לא מבינים מה אפשר לעשות?

האם הייתם רוצים לשנות את כל זה?

למצוא מקום שבו תוכלו לזכות להקשבה והבנה?

מקום שבו תוכלו להבין למה דברים לא מצליחים לכם ביחסיכם עם אחרים? להצליח לגרום לאחרים להכיר אתכם כפי שאתם ולהצליח לבטא את האני האותנטי שלכם?

.

.

בני אדם הם חיה חברתית. הרווחה הנפשית שלנו, האושר שלנו ושלוות הנפש תלויים במידה רבה ביחסים שלנו עם אחרים. כאשר היחסים מתקלקלים אנחנו מרגישים אומללים דחויים כועסים ולא מסופקים. לא תמיד אנחנו מבינים מדוע היחסים שלנו עם אחרים "לא עובדים", בדרך כלל אנחנו שבויים באותה צורת חשיבה ואותן התנהגויות שהביאו אותנו למצבנו הנוכחי.

.

הקבוצה לתרגול אינטימיות ותקשורת בין אישית של מים שקטים היא קבוצת יחסים בין אישיים שמטרתה לשבור הרגלים ישנים, להגיע לתובנות חדשות, לקבל תמיכה והבנה ולפתח דרכי תקשורת יעילות יותר: איך אחרים באמת רואים אותי. איך אחרים מבינים את מה שאני עושה? מה יש בי או מה אני עושה שמונע ממני לייצר זוגיות או אינטימיות או קרבה. איך זה שאנשים לא מבינים אותי ומה אני צריך. מה אני יכול לעשות אחרת? בקבוצה תוכלו סוף סוף להשתנות כך שתוכלו לזכות בחיים להם אתם ראויים.

.

רוב הקבוצות שאנחנו שייכים אליהן בחיי היום יום שלנו רוויות קונפליקטים ותחרות. אנחנו נמצאים במגע עם אנשים שיש לנו היסטוריה איתם, כעסים, צרכים שלא סופקו ואנחנו נקלעים שוב ושוב לאותם דפוסים מוכרים לנו – אנחנו נתקעים בהם ולא יודעים כיצד לשנות אותם. קבוצת יחסים בין אישיים היא הזדמנות להתחיל מחדש – להתחיל נקי ועם עיניים פקוחות – עם חבורת אנשים שמחויבת לתמוך בכם אך גם לומר לכם את האמת – להאיר את עיניכם במקומות שאתם נופלים בהם ולהושיט לכם יד במקומות הכואבים. להיעזר בכוחות שלכם וללמוד מהחוכמה שלכם.

.

 הצטרפו לקבוצת תקשורת בין אישית

להצטרפות, פרטים נוספים וקביעת פגישת הכרות צרו קשר:

    שם:

    משפחה:

    מייל:

    טלפון:

    תוכן ההודעה:

    מין

    גיל

    אזור מגורים
    לדוגמה: מרכז, חיפה, קריות, ירושלים...

    אני מסכים לקבל מיילים

    כן

     

     

     

     


    מנחים:

    יואב בן ישי – מנחה קבוצות. בוגר המכון הישראלי לפסיכותרפיה קבוצתית באמצעות בתיאטרון פלייבק (הנחיית קבוצות בתיאטרון פלייבק טיפולי). מנחה קבוצות בשילוב אמנויות (המכון להנחיית קבוצות בשילוב אמנויות  בחסות אקדמית של היחידה ללימודי המשך לעבודה סוציאלית – אוניברסיטת בר אילן). מטפל קוגניטיבי התנהגותי בעצימות נמוכה (מכון וינגייט). לשעבר מנכ"ל עמותת מים שקטים – העמותה להתמודדות עם חרדה חברתית. בעל תואר שני בנוירוביכימיה. מהנדס תכנה. מקים מנהל ומנחה קבוצות משנת 2006.

    יפתח רואי וייס – בעל תואר ראשון במדעי המוח (פסיכולוגיה, ביולוגיה) מאונ' תל-אביב, וכן M.A בפסיכולוגיה קלינית מאונ' UPJS. מנחה של קבוצת בוגרים בעמותת "מים שקטים" למתמודדים עם חרדה חברתית. מתאם טיפול בשיקום בקהילה, מלווה מתמודדי נפש החיים בתוך הקהילה.

     

    מקום המפגש: מפגשים אונליין באפליקציית זום

     

     


     

    לקריאה נוספת:

    מהי קבוצת יחסים בין אישיים

    איך קבוצת יחסים בין אישיים יכולה לסייע להתגברות על חרדה חברתית

    2 thoughts on “קבוצת תקשורת בין אישית – קבוצת זום

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *